۱۳۹۲ آذر ۱, جمعه

نگذارید قلبشان از تپش باز ایستد_ چگونه میتوانید حمایت کنید

"نگذاريد قلبشان از تپش باز ايستد" چگونه ميتوانيد حمايت كنيد؟


چند بار در روز اخبار زندانيان سياسى را ميخوانيد و يا ميشنويد كه به بيماريهاى مختلف مبتلا  شده اند؟ چه احساسى به شما دست ميدهد؟
در حال حاضر صدها نفر از زندانيان سياسى تحت بدترين شكنجه هاى جسمى و روانى قرار دارند. اين زندانيان به دليل شكنجه و وضعيت زندان به  انواع بيماريها  مبتلا شده اند و يا اگر بيمارى خفيفى از قبل داشته اند با قرار گرفتن در شرايط غير انسانى زندان  بيماريشان وخامت پيدا كرده است. 
اين زندانيان متاسفانه از هيچگونه امكانات درمانى و بهداشتي  برخوردار نيستند و به همين دليل هر روز شاهد مرگ تدريجى خود ميباشند. رژيم جمهورى اسلامى عامدانه و كاملا هدفمند اين زندانيان را از دارو و درمان محروم كرده است . رژيم ميخواهد به جاى اعدام و روبرو شدن با اعتراضات جهانى اين زندانيان را درسكوت به قتل برساند.

كارزارى به نام » نگذاريد قلبشان از تپش باز ايستد» در حمايت از زندانيان سياسى محروم از دارو و درمان فراخوان داده شده است. این كارزار كار خود را با دو ماه فعاليت فشرده از  دهم اكتبر ٢٠١٣  مصادف با روز جهانى عليه اعدام الى   ١٠ دسامبر ٢٠١٣  مصادف  با روز جهانى حقوق بشر آغاز كرده است. اين كارزار  تلاش ميكند در طول اين دو ماه با برجسته كردن اسامى و وضعيت زندانيان سياسي محروم از دارو و درمان و افشاى برخورد جنايتكارانه رژيم با اين زندانيان افكار عمومى را جهت فشار به رژيم بسيج نمايد. از دهم اكتبر هر روز اسم و شرح حال يك زندانى سياسي  محروم از درمان را  به زبانهاي فارسي و انگليسي در وبلاگها و سايتها منتشر كرده است و اين روال را دهم دسامبر ادامه خواهد داشت.
شما ميتوانيد بخش بزرگى از اين كارزار باشيد. شما ميتوانيد جان اين زندانيان را نجات دهيد.

چگونه ميتوانيد حمايت كنيد

  • لطفا طومار حمايتى زير را امضا نماييد و براى دوستان و آشنايانتان ارسال داريد
  • به صورت فردى و يا در محل كار, تحصيل و زندگيتان  نامه اى در حمايت از زندانيان محروم از دارو و درمان تهيه كنيد و به اعضاى پارلمان, سازمانهاى حقوق بشر و دولت كشور محل اقامتتان ارسال داريد  و از آنها بخواهيد به رژيم اسلامى در ايران براي  دادن دارو و درمان  به زندانيان فشار بياورند.
  • با رسانه هاى كشوتان تماس بگيريد و از آنها بخواهيد وضعيت اين زندانيان را مطرح كنند. در عين حال هر كدام از شما يك رسانه هستيد. از طريق فيس بوك , تويتر و وبلاگتان اين كمپين    را به تعداد بيشترى بشناسانيد .   كمك كنيد تعداد هر چه بيشترى صداى زندانيان سياسي را بشنوند و منعكس كنند.
  • در حمايت از زندانيان سياسي  محروم از دارو و درمان يك ويديو كليپ چند دقيقه اى  درست كنيد و روى فيس بوكتان بگذاريد
  • اگر رسانه اى داريد, كمك كنيد كمپين  "نگذاريد قلبشان از تپش باز ايستد "  كمپين زندانيان سياسي محروم از دارو و درمان هر چه بيشتر منعكس شود. اگر اين رسانه, وبلاگ و سايت شما اين كمپين را منعكس كرده است و از اين كمپين حمايت ميكند لطفا اسم سايت و يا سازمان خود را برايمان ارسال داريد تا در ليست حمايت كنندگان اين كمپين قيد نماييم.


  • اگر شما و يا سازمان و تشكل شما مايل به حمايت از كمپين زندانيان محروم از دارو و درمان ميباشد با ما تماس بگيريد.
  • در حمايت از اين كمپين و زندانيان سياسى محروم از درمان شبهاى همبستگى , كنسرت و تظاهرات و تجمع  برپا كنيد.
  • در ايران در مقابل زندانها و دفاتر دولتى تجمع كنيد و خواستار رسيدگى فورى به وضعيت زندانيان بيمار شويد
  • در خارج از ايران به دولت و اعضاى پارلمان كشور محل اقامتتان نامه نوشته و خواستار اين باشيد كه به رژيم جهت دادن دارو و درمان به زندانيان فشار بياوريد
  • اگر از وضعيت زندانى سياسي  مطلع هستيد كه از درمان و دارو محروم است   با ما تماس بگيريد: freepoliticalprisoners@gmail.com
براى دسترسى به ليست زندانيان سياسى , و اطلاعات در اين زمينه از  وبلاگها  و فيس بوك زير ديدن نماييد.
تا حال تعدادي از زندانيان سياسى نيز از داخل زندان از اين كمپين پشتيبانى كرده و از مجامع بين المللي خواسته اند در رابطه با عدم امكانات درمانى اقدام كنند.
گزارش كوتاهى از كمپين در يكماه گذشته:
براى اطلاعات بيشتر لطفا  با شيوا محبوبى سخنگوى اين كمپين  تماس بگيريد:
​ 57235666100 44 7
shiva.mahbobi@gmail.com
با تشكر از حمايت شما از زندانيان سياسي محروم از دارو و درمان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر