۱۳۹۲ آبان ۲۷, دوشنبه

تجمع کارگران نکا سفال برای حقوق معوق

تجمع کارگران «نکا سفال» برای حقوق معوق

ه گزارش خبرنگار ایرنا، کارگران تجمع کننده که تعدادشان حدود 20 تن بود، خواستار پیگیری موضوع توسط فرماندار این شهرستان و احقاق حقوق خود شدند. 

برخی از این کارگران عنوان کردند که حدود سه ماه حقوق دریافت نکرده اند و مسوولین شرکت جوابگو نیستند و این در حالیست که کارگران در شرایط بسیار نابسامان اقتصادی و در تنگنای شدید معیشتی قرار گرفته اند. 

فرماندار نکا با حضور در این اجتماع، قول مساعد برای پیگیری این مسئله و بررسی موضوع داد. 

ˈعلی رجبیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در نکا اظهار داشت: بر اساس اعلام کارگران، بیشتر این افراد، بیش از یک ماه حقوق خود را از شرکت دریافت نکرده اند و با توجه به این که شرکت نکا سفال حدود یک سال به دلیل بدهی های مختلف از جمله آب، برق و گاز تعطیل است، قول مساعد بر پیگیری داده شد. 

وی ادامه داد:از کارگران خواستیم که از صبح دوشنبه در محل کار خود حاضر شوند و رییس و کارشناسان مربوطه در کار و امور اجتماعی نیز با حضور در کارخانه نکا سفال این مسئله را پیگیری کنند. 

رجبی ادامه داد: در تماس با رییس این کارخانه، مقرر شد که روز دوشنبه کارخانه نکا سفال بازگشایی شود تا کارشناسان امور در مورد مشکلات این کارخانه به تبادل نظر بپردازند و کار تولید در این کارخانه از سر گرفته شود. 

با حضور فرماندار نکا در محل اجتماع، کارگران نکا سفال متفرق شدند و فردا دوشنبه مشکلاتشان در کارخانه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. ک/3 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر