۱۳۹۲ مرداد ۱۲, شنبه

شرایط ساکنان اطراف سد کارون بدتر از غزه است مسئولین به ایذه خیانت کردند اسرائیل هم اینگونه غزه را در محاصره قرار نداد

امام جمعه شهر «ایذه»:شرایط ساکنان اطراف سد کارون ۳ بد‌تر از غزه است.مسئولین به ایذه خیانت کردند/اسرائیل هم اینگونه غزه را درمحاصره قرار نداد

گزارش وضعیت مرگ 12 نفر در اثر غرق شدن در سد کارون و خاکسپاری
امام جمعه ایذه:مسئولین به ایذه خیانت کردند/اسرائیل هم اینگونه غزه را درمحاصره قرار نداد/اگر اجازه می دادند کفن پوش به خیابان می آمدم

ایذه نیوز: موسوی امام جمعه ایذه گفت: به ایذه و مرم ایذه  خیانت شد ومسئولین با بی توجهی وبی مسئولیتی به ایذه خیانت کردند
به گزارش ایذه نیوزحجت الاسلام سید کمال موسوی درخطبه دوم نماز حمعه به موضوع حادثه مصیب ووار ودلخراش سقوط مینی بوس اهالی روستای میراحمد غریبی ها به دریاچه کارون ۳ پرداخت وگفت:
12کشته دریک حادثه انهم زن وکودک این تنها بخشی کوچکی از مصیبتها ومشقت ها ورنج های وارده شده برمردم ایذه از سد ودریاچه کارون ۳ وبی مسئولیتی وکوتاهی کردن مسئولین به خصوص شرکت آب  ونیرو واستانداردررسیدگی به مشکلات ومعضلات ایذه ومنطقه سادات حسینی ودنباله رود است
اسرائیل هم اینگونه غزه را درمحاصره قرار نداده بود که مسئولین کشور واستان وبخصوص  مسئولین آب ونیرو مردم دنباله رود وسادات برحق حسینی را درمحاصره قرار دادند وهرازچند گاهی باید شاهد مرگ این عزیزان باشیم آگر اجازه می دادند کفن پوش به صحنه می امدم تا بدانند که بر مردم ایذه چه می گذرد ودچار چه فلاکت های هستند
مسئولین به ایذه ومردم محروم آن خیانت کردند سد عظیم کارون ۳ بابرق تولیدی از کنار ایذه می گذردولی مردم ان هیچ بهر ه ای جز بدبختی وازدست دادن جانهایشان ازان ندارند آب عظیم سدکارون ۳ درکنار مردم ایذه همانند اب فرات موج میزند ولی زمینهای کشاورزی ومردم ایذه  ازان محرومند باید خشک بمانند وبه جای تولید واشتغال مصرف کننده دیگرانی باشن که ازاین سد عظیم استفاده می کنند ودربر خی بخش های ایذه مردم باید ازتشنگی جان بدهند
برق واب این سد به شهر های دیگر میرود درحالی که بدون زحمت ودادن تلفات است حال انکه ما بادادن تلفات ازدست دادن عزیزانمان نباید ازان استفاده ای بکنیم وبهر های داشته باشیم وقتی ما می گوییم می خواهیم ازاین منبع عظیم استفاده کنیم هزار دلیل می اورند واز انجام مسئولیت هایشان شانه خالی می کنند
شرکت آب نیرو به طور قانونی متعهد شده بود تا قبل از ابگیری وبه زیر آب رفتن زمیتنهای کشاورزی وخانه های مردم دنباله رود جاده وپل بسازد اما با گذشت ده ۱۰سال هنوز اقدامی انجام نداده است این مردم قبل ازاین  جاده داشتند پل داشتنداسایش وامنیت داشتند کارداشتندزمینهای کشاورزی داشتند ولی اکنون باید مصرف کنند هباشند چون زمینهای خود راازدست دادند واین سد کارون ۳انهارااز چرخه تولید واشتغال بیرون کرد واواره شهر کرد تامصرف گرا شوند ایا سد کارون ۳ جز بدبختی وبیکاری چیزی برای شهر وروستائیان ما داشت
تاکنون حوادث گوناگونی ازقبیل مرگ براثر زایمان ونبود لنج وبارج برای جابجایی ،عقرب زدگی بیمتاران قلبی ودیگر مسائل که همگی منجر مرگ وفوت افراد  شده است اتفاق افتاده وتامنون قریب به ۳۰ تا ۴۰نفر ازمردم جان خود راازدست داده ان اما کسی گوشش بدهکار نبود وحتی شرکت اب ونیرو از انجام مسئولیت های خود سر باز می زد
حادثه اخیر چون به صورت دست جمعی بود مورد توجه رسانه ها قرار گرفت وگرنه   مشکلات نبود پل وجاده بیش ازاین تلفات داشته است که مورد توجه قرار نگرفته است
چرا باید این سد ومنبع عظیم آن دراستفاده دیگرتان باشد ومردم محروم وستمدیده وهمیشه درصحنه ایذه ازا ان محروم باشند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر