۱۳۹۲ مرداد ۳۱, پنجشنبه

27 نفر در سحر گاه امروز اعدام شدند

دو نفر در زندان وکیل آباد مشهد اعدام شدند

خبرگزاری هرانا – دو زندانی متهم به قتل سحرگاه امروز در زندان مرکزی مشهد (وکیل آباد) اعدام شدند.

اردکانیان مسئول روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی گفت: این ۲ زندانی در جنایت‌های جداگانه مرتکب قتل شده بودند.
یکی از این مجرمان، ۱۳ تیر سال ۸۳ جوانی را در روستای سرهنگ شهرستان تربت حیدریه و دیگری، هشتم مرداد ۸۳ در یک نزاع، مرد ۳۵ ساله‌ای را در روستای نریمانی مشهد با ضربه چاقو به قتل رسانده بودند.

سحرگاه امروز یک زندانی نیز در هندیجان اعدام شد و روز گذشته نیز یک نفر در جهرم و یک نفر در تبریز اعدام شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر