٢٢ جوان بازداشت شده در اروميه بايد فورا آزاد شوند!
بنا به اخبار منتشر شده در سایتهای اینترنتی، ماموران انتظامى حكومت اسلامى هفته گذشته با حمله به يك جشن شبانه در اروميه ٢٢ جوان دختر و پسر شركت كننده در اين جشن را بازداشت كردند.
جشن گرفتن و رقصيدن، آواز خواندن، موزيك زدن و موسيقى گوش كردن، دور هم جمع شدن و شادى كردن نه تنها حق بى چون و چراى مردم است بلكه بخصوص جوانان در ايران به آن نياز بيشترى دارند.
در حكومت اسلامى همه اينها جرم محسوب ميشوند. اين حكومت زندگى تلخى را بر جوانان و همه مردم ايران تحميل كرده است. حكومت آپارتايد جنسى وصله ناجورى بر پيكر جامعه ايران است. اين حكومت بايد برود.
جوانان و مردم اروميه!
نباید اجازه داد حکومت اسلامی به شادی کردن، این حق ابتدایی و مسلم شما دست درازی کند. از هر طريق ممكن برای آزادی فورى بازداشت شدگان تلاش کنید. ميتوانيد با شعار نوشتن بر در و دیوار، با تجمع در مقابل مراكز دولتى خواهان آزادى فورى اين جوانان شويد.
جوانان بازداشت شده بايد فورا آزاد شوند!
دست دولت و مقامات انتظامى از زندگى جوانان كوتاه!
سرنگون باد جمهوری اسلامی ایران!
كميته آذربايجان حزب كمونيست كارگرى ايران
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر