۱۳۹۲ بهمن ۲۶, شنبه

ژوراسیک پارک اسلامی!

حمید تقوایی
فیلم ژوراسیک پارک یادتان هست؟ داستان این بود که از پشه ای که میلیونها سال قبل خون دایناسیورها را مکیده بود و در صمغ درختان فسیل شده بود، دی. ان. ا. دایناسورها را استخراج کرده و آنها را دوباره بازسازی میکنند. کار کرد مذهب هم بی شباهت به صمغ درختان نیست.
مذهب هم چیزی را از دوران ماقبل تاریخ بشری حفظ کره است، البته نه دی. ان. ا. دایناسورها را بلکه جاهلیت و توحش جوامع بدوی را.

بدون این خصوصیت "قدوسیت بخشیدن به توحش و جاهلیت" واتیکان نمیتوانست همراهیش با هیتلر و فاشیسم و یا همدستی اش با مافیا و یا تجاوز مستمر کشیشان به پسر بچه ها را در کارنامه خود ثبت کند و همچنان میلیونها پیرو داشته باشد و به کار و کسب فروش خرافات مشغول باشد. هر نهاد و سازمانی دیگری با یک صدم این جنایات از مدتها قبل بی اعتبار و بی آبرو شده بود و بساطش را مردم و حتی دولتها جمع کرده بودند.
یک نمونه بارز دیگر حفظ و احیای توحش و جاهلیت بوسیله مذهب، که به داستان ژوراسیک پارک شباهت بیشتری دارد، نمونه اسلام و جمهوری اسلامی است. در برابر انقلاب ۵۷ و برای تحریف و مسخ آن فسیلهائی که در کنج حوزه علمیه به تحقیق و تفحص در مورد آداب طهارت و رابطه جنسی با شتر و گوسفند و مناسک تجاوز به نوزادان مشغول بودند (رجوع کنید به توضیح المسائل خمینی) به راس جامعه راندند و به جنایت و جاهلیت فسیل شده در احکام و احادیث فقهی و شرعی، از سنگسار و قطع دست و پا گرفته تا تجاوز به دختران نه ساله و تا تنزل زنان به موقعیت افراد صغیر تحت قیمومیت مرد، رسمیت قانونی دادند و بر جامعه حاکم کردند. اگر صمغ مذهب نبود این سمومات را تنها میتوانستید در لایه های اولیه عصر برده داری پیدا کنید. فیلم ژوراسیک پارک با فرار قهرمانان فیلم از چنگ دایناسورهای وحشی به پایان میرسد. راه نجات مردم ایران فرار دادن دایناسورهای اسلامی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر