يک دقيقه سکوت٬ يک اعدامي دارد حرف ميزند!
اگر اسلام اينطوريه٬ اگر قران اينطوريه٬ ما اينو نميخواهيم!
حکومت اسلامي اعلام کرد که بعد از توافقات ژنو٬ سراغ محکومين به اعدام در زندان قزل حصار ميرود و اعدام دسته جمعي ميکند تا کارگر و دانشجو و منتقد و منزجر از حکومت فکر شورش و اعتراض و انقلاب به سرش نزند. از داخل زندان و از زبان محکوم به اعدام از قزل حصار بشنويدچه ميگويد. او که روزانه مي بيند که يک حکومت جنايتکار٬ جان و زندگي هزاران نفر را به گروگان گرفته است تا هر روز و هر زماني اراده کرد تعدادي را جدا کرده و با وحشيگري اعدام کند٬ ميگويد جان گوسفند در اين جامعه از ما بيشتر ارزش دارد٬حداقل قبل از کشتن گوسفند چهار نفر او را ميدوانند تا خسته شود و درد را کمتر بفهمد٬ اينجا به راحتي جدايمان ميکنند و لحظاتي بعد ما را ميکشند٬ اين چه وضعي است!! او ميگويد مامورين اجراي احکام يعني جلادان بعد از اعدام انسان ٬انساني که اسم و رسم دارد٬ خانواده دارد و .. پاداش ميگيرند٬ اين چه حکومتي است. در اين کيفرخواست با صداي يک اعدامي٬ که بايد به همه زبانهاي دنيا ترجمه شود٬ نه فقط حمله به اعدام و حکومت اعدام را مي شنويم٬ بلکه به اسلام و قران و تکيه گاه حکومت اسلامي نيز حمله ميکند و ميگويد اين قران و خداي شما را قبول نداريم.
جوان ۱۸ ساله را در سراسر عمرش يکبار خطا کرده ٬ ما هم ميگيم خطاکاره اما از رافت اسلامي فقط در کتابها استفاده ميشه ٬ چرا اين جوان را ميکشيد؟؟
خانواده آنهايي که بچه دارند بچه ۶ ساله دارند٬ کي ميخواهد سرپرستي کنه٬ کدوم خدا گفته من دارم ميگم من جنايتکارم ٬ مگه نميگند زندان ما زندان طاغوت نيست زندان ما دانشگاه است پس ما چه جوري ميخواهيم ياد بگيريم٬ چرا اين همه اعدام ...
اين صدا را در همه جا پخش کنيد! اين صدا کيفرخواست يک زنداني و يک محکوم به اعدام عليه حکومت جنايت و رذالت اسلامي است٬ ممکنست همين امروز يا فردا او را بکشند٬ وظيفه ما است که بلند شده و به اين جنايتکاران اعلام کنيم ديگر بس است! ديگر نميگذاريم بکشيد و بچاپيد.
ننگ بر حکومت اسلامي
کميته بين المللي عليه اعدام
٣۰ نوامبر ۲۰۱٣
جوان ۱۸ ساله را در سراسر عمرش يکبار خطا کرده ٬ ما هم ميگيم خطاکاره اما از رافت اسلامي فقط در کتابها استفاده ميشه ٬ چرا اين جوان را ميکشيد؟؟
خانواده آنهايي که بچه دارند بچه ۶ ساله دارند٬ کي ميخواهد سرپرستي کنه٬ کدوم خدا گفته من دارم ميگم من جنايتکارم ٬ مگه نميگند زندان ما زندان طاغوت نيست زندان ما دانشگاه است پس ما چه جوري ميخواهيم ياد بگيريم٬ چرا اين همه اعدام ...
اين صدا را در همه جا پخش کنيد! اين صدا کيفرخواست يک زنداني و يک محکوم به اعدام عليه حکومت جنايت و رذالت اسلامي است٬ ممکنست همين امروز يا فردا او را بکشند٬ وظيفه ما است که بلند شده و به اين جنايتکاران اعلام کنيم ديگر بس است! ديگر نميگذاريم بکشيد و بچاپيد.
ننگ بر حکومت اسلامي
کميته بين المللي عليه اعدام
٣۰ نوامبر ۲۰۱٣
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر