امام جمعه تهران:"مسئله هسته ای مطرح نیست آنها با اسلام مشکل دارند"
امامی کاشانی : آن چیزی که در دنیای کفر مطرح است دشمنی با اسلام بوده و مسئله هستهای مطرح نیست، بلکه دشمن با اسلام مشکل دارد.وی با اشاره به مذاکرات هستهای جمهوری اسلامی ایران با 1+5 گفت: مطلبی که این روزها در روزنامهها منتشر میشود این است که آمریکا میگوید برای ما امنیت اسرائیل مطرح است که در اینجا جملهای نهفته و باید در دنیا تبیین شود و آن این است که ایران اصلا مخل بر امنیت نیست.
وی افزود: کشورمان همانگونه که رهبری اعلام کردند استفاده از سلاح اتمی را حرام میداند و این فتوا، فتوای سیاسی نیست بلکه دینی است و ریشهاش اسلام و سیره پیامبر اکرم(ص) است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اظهارنظرهای سردمداران یهود و صهیونیست مبنی بر اینکه در درجه اول امنیت اسرائیل مهم است، گفت: صهیونیستها دروغ میگویند. صهیونیستها از اسلام ناراحت هستند و میخواهند اسلام را توحش جلوه دهند اما توحش و قساوت برای خود آنان است، آنها خباثت میکنند و جنایتها و قساوتها را به جمهوری اسلامی ایران ربط میدهند اما همه میدانند وقتی که جمهوری اسلامی آمد همه به او متعرض شدند، صدام به او متعرض شد.
امام کاشانی اضافه کرد: اکنون هم جمهوری اسلامی استفاده از سلاح اتمی را جایز نمیداند و آن را حرام میداند ، این سیره و اساس است و باید جامعه اسلامی را به این نکته توجه داد که صهیونیستها تبلیغات منفی را به جمهوری اسلامی نسبت میدهند و انشاءالله خداوند متعال برای نظام جمهوری اسلامی مدد و کمک کند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باید از نظر اخلاق، سیاست و اقتصاد الگو برای جهان بشریت باشد، گفت: آن چیزی که در دنیای کفر مطرح است دشمنی با اسلام بوده و مسئله هستهای مطرح نیست، بلکه دشمن با اسلام مشکل دارد، صهیونیستها تابع هیچ چیز نیستند و خداوند را قبول ندارندو آن همه جنایت را رقم میزنند و سپس میگویند امنیت ما باید تامین شود. اما بدانند که ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران عدالت و امنیت است و باید در نوشتهها و مقالهها بر آن تاکید شود.

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر